Συχνές Ερωτήσεις

1. Με ποιους τρόπους μπορώ να παραγγείλω;

 - Μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος: Δημιουργήστε ένα λογαριασμό με τα στοιχεία σας και συνδεθείτε με αυτόν στο www.allsales.gr. Στη συνέχεια μπορείτε να       περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να επιλέξετε τα προϊόντα που επιθυμείτε προσθέτοντάς τα στο «καλάθι» σας. Για να ολοκληρώσετε την αγορά σας  θα πρέπει   να δώσετε τα στοιχεία που σας ζητούνται από το σύστημα κατά την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας.

  - Με τηλεφωνική παραγγελία: Καλώντας στο 22910 71508 μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά.

Είμαστε στη διάθεσή σας από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 - 17:00 και το Σάββατο 10:00 - 14:00 για να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε το κατάλληλο για εσάς είδος και να το παραγγείλετε.

2. Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω;

 - Με πιστωτική κάρτα: Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δέχεται πιστωτικές κάρτες Visa & Mastercard καθώς και χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες που έχουν εκδοθεί στην Ελλάδα ή το εξωτερικό, τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να κάνετε τις αγορές  σας με εφάπαξ χρέωση του ποσού στην κάρτα σας.  

  - Με τραπεζική κατάθεση: Εφόσον ολοκληρώσετε την παραγγελία σας μπορείτε να επιλέξετε από τους διαθέσιμους λογαριασμούς (Τράπεζα Πειραιώς ή Eurobank) και να κατάθεσε το αντίτιμο της παραγγελίας σας, αναγράφοντας το όνομα σας ή τον αριθμό παραγγελίας. Η διαδικασία της αποστολής της παραγγελίας ξεκινάει μετά την εμφάνιση της κατάθεσης στον λογαριασμό μας. 

ΠΡΟΣΟΧΗ: σε περίπτωση μεταφοράς χρηματικού ποσού από άλλη τράπεζα ο πελάτης πρέπει να επιλέγει όλα τα έξοδα των τραπεζών (δικής του και δικής μας τράπεζας) να επιβαρύνουν τον ίδιο. Στην περίπτωση που η τράπεζα του δεν του δίνει αυτή την επιλογή τότε ο πελάτης πρέπει να κάνει μεταφορά το ποσό της παραγγελίας του συν 4€.

- Μέσω PayPal: Εξοφλήστε την παραγγελία σας εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια μέσω της διαδικτυακής υπηρεσίας πληρωμών PayPal. Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής «PayPal», κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας και συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να επιβεβαιώσετε την πληρωμή. Η διαδικασία της αποστολής της παραγγελίας ξεκινάει μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής στο λογαριασμού PayPal. 

- Με αντικαταβολή: Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας  από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να πληρώσετε το αντίτιμο της την στιγμή που θα παραλάβετε την παραγγελία στο χώρο σας. Η αντικαταβολή έχει εξτρά χρέωση 2€.

3. Με ποιους Τρόπους μπορώ να παραλάβω;

 - Με courier: Η ACS Courier αναλαμβάνει να παραδώσει τα προϊόντα στο χώρο σας για λογαριασμό μας σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας που καλύπτει το δίκτυο μεταφορών της γρήγορα και με ασφάλεια μέσα σε 24 έως 48 ώρες.  

 - Με Παραλαβή από το κατάστημα μας: Θα ενημερώνεστε τηλεφωνικά ή μέσω email για το πότε μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας.


4. Πώς μπορώ να δημιουργήσω έναν λογαριασμό στο www.allsales.gr;

 Η δημιουργία λογαριασμού στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι πολύ απλή και παίρνει μόνο λίγα λεπτά. Παράλληλα σας δίνει ευελιξία και έλεγχο των παραγγελιών και των στοιχείων σας.

 Προκειμένου να δημιουργήσετε το δικό σας λογαριασμό πατήσετε στο πάνω δεξιά μέρος οποιασδήποτε σελίδας του www.allsales.gr στην ένδειξη <Σύνδεση/Εγγραφή>

 Εκεί πατήστε στην ένδειξη Εγγραφή, ξεκινήστε εδώ. Αμέσως θα μεταφερθείτε σε μια σελίδα με μια απλή φόρμα εισαγωγής στοιχείων την οποία θα πρέπει να συμπληρώσετε.

 Εκεί θα πρέπει να συμπληρώσετε μια έγκυρη διεύθυνση email ώστε να μπορείτε να λαμβάνετε χρήσιμα e-mail από το σύστημά μας όπως ειδοποιήσεις και οδηγίες ανάκτησης κωδικών που θα είναι απαραίτητο για την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας.

 Επιπλέον θα πρέπει να δώσετε ένα «συνθηματικό» password που θα αποτελείται από μικρά-πεζά λατινικά γράμματα ή σύμβολα ή αριθμούς ή συνδυασμό όλων αυτών.

 Στην επόμενη γραμμή θα χρειαστεί να πληκτρολογήσετε ξανά το επιθυμητό password ώστε το σύστημα να επαληθεύσει ότι αυτός είναι ο κωδικός που θέλετε και δεν έχει γίνει λάθος.

 Κατόπιν πληκτρολογείτε τους χαρακτήρες που σας εμφανίζονται σε πλαίσιο για την πιστοποίηση ότι είστε πραγματικός χρήστης. (Αυτό γίνεται για λόγους ασφαλείας)

 Τέλος αφού πατήσετε την ένδειξη «εγγραφή» ο λογαριασμός σας θα είναι έτοιμος. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να πατήσετε στο <Επεξεργασία Προφίλ> και να συμπληρώσετε διεύθυνση και τηλέφωνο επικοινωνίας ή τα συμπληρώνετε όταν θελήσετε να κάνετε κάποια αγορά.

 Δεν θα χρειαστεί να επαναλάβετε την ίδια διαδικασία την επόμενη φορά που θέλετε να μπείτε ως εγγεγραμμένος χρήστης ή να κάνετε αγορές στο www.allsales.gr.

5. Πώς μπορώ να συνδέομαι στο λογαριασμό μου στο www.allsales.gr;

 Είναι πολύ απλό στο πάνω δεξιά μέρος οποιασδήποτε σελίδας του www.allsales.gr πατήστε στο <Σύνδεση/Εγγραφή> και επιλέξτε <Σύνδεση>. 

 Συμπληρώσετε το email και το password σας στα αντίστοιχα πεδία. Ακόλουθα  πατήστε το εικονίδιο «Συνδεθείτε». Αν τα στοιχεία σας είναι έγκυρα θα συνδεθείτε.

6. Τι κάνω αν ξεχάσω το Password του λογαριασμού μου;

 Μπορεί να συμβεί να ξεχάσετε τον κωδικό σας, αλλά αυτό δεν θα είναι πρόβλημα για να μπορέσετε να ξαναμπείτε στο www.allsales.gr, αφού μπορείτε πολύ εύκολα να ανακτήσετε το password σας. 

Είναι πολύ απλό στο πάνω δεξιά μέρος οποιασδήποτε σελίδας του www.allsales.gr πατήστε στο <Σύνδεση/Εγγραφή> και επιλέξτε <Σύνδεση>. 

Στη σελίδα που θα εμφανιστεί πατήστε την επιλογή <Ξεχάσατε τον κωδικό σας;>.  

Πατώντας σε αυτήν την επιλογή θα σας μεταφέρει στην σελίδα ανάκτησης κωδικού όπου θα πρέπει να καταχωρήσετε το email σας.

Αφού πατήσετε την ένδειξη «Μηδενισμός κωδικού»,  σε πολύ λίγο το σύστημα θα σας στείλει email, ακολουθήστε τον Σύνδεσμο για να επιβεβαιώσετε την επανάκτηση του κωδικού πρόσβασης και συμπληρώστε το νέο κωδικό σας στα στοιχεία του προφίλ σας.

7. Γιατί να κάνω λογαριασμό στο www.allsales.gr και πώς να τον διαχειριστώ;

 Ο λογαριασμός είναι ένας αποκλειστικά δικός σας χώρος μέσα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. 

Μόλις συνδεθείτε μπορείτε να πραγματοποιήσετε αγορές, να παρακολουθείτε τις παραγγελίες σας και να διαχειρίζεστε τα προσωπικά σας στοιχεία καθώς και να συλλέγετε τους πόντους επιβράβευσης σας από τις αγορές σας. 

Όταν πλέον έχετε συνδεθεί στο πάνω δεξιά μέρος οποιασδήποτε σελίδας του www.allsales.gr πατήστε στο <Σύνδεση/Εγγραφή> και βλέπετε επιπλέον ενδείξεις:

Λεπτομέριες Προφίλ  – Πατώντας την ένδειξη <Λεπτομέριες πρφίλ> μπορείτε να δείτε και να αλλάξετε όλα τα σημαντικά στοιχεία που αφορούν το λογαριασμό σας όπως είναι τα τηλέφωνα επικοινωνίας, την διεύθυνση σας, το email και το password σας. Οι αλλαγές σας ωστόσο αποθηκεύονται μόνο αν πατήσετε στην ένδειξη <Αποθήκευση>.

Παραγγελίες - Πατώντας την ένδειξη <Παραγγελίες> μπορείτε να δείτε όλες σας τις παραγγελίες και την κατάσταση στην οποία βρίσκονται, τόσο τις παλαιότερες όσο και αυτές που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Οι Πόντοι μου - Πατώντας την ένδειξη <Οι πόντοι μου> βλέπετε αναλυτικά από που έχετε κερδίσει τους πόντους σας και που τους έχετε εξαργυρώσει.

Λίστα Αγαπημένων – Πατώντας την ένδειξη <Λίστα Αγαπημένων> βλέπετε ποια είδη έχετε βάλει στα αγαπημένα σας.

ΙD Παραγγελίας – Πατώντας στην ένδειξη τον αριθμό παραγγελίας που θέλετε να δείτε.

Αποσύνδεση – Πατώντας την ένδειξη <Αποσύνδεση> αποσυνδέεστε από το λογαριασμό σας.

8. Πως μπορώ να δω ποια προϊόντα είναι διαθέσιμα;

Όλα τα προϊόντα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος έχουν στο σημείο Διαθεσιμότητα: την ένδειξη

Σε απόθεμα  όταν είναι διαθέσιμα

- Μη Διαθέσιμο όταν έχουν εξαντληθεί.

Σε κάποια προϊόντα ενώ στην Διαθεσιμότητα γράφουν Σε απόθεμα   μπορεί να δείτε κάτω από το <ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ> την ένδειξη με κόκκινα γράμματα ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΘΑ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ../../…. , αυτό σημαίνει ότι κάνετε προαγορά του συγκεκριμένου προϊόντος και θα σας παραδοθεί μετά από την ημερομηνία που αναφέρεται.

9. Τι μπορώ να κάνω αν αλλάξω γνώμη για την παραγγελία μου;

 Για να σας εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας, Είτε πριν την αποστολή της παραγγελία σας, είτε αμέσως  μετά την παραλαβή της παραγγελίας σας καλώντας μας στο 22910 71508.

 Ώρες Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00πμ - 17:00μμ και το Σάββατο 10:00πμ - 14:00μμ. 

  Μεταβείτε στους όρους χρήσης για επιπλέον πληροφορίες για την πολιτική μας σχετικά με τις επιστροφές, αλλαγές προϊόντων  και την αλλαγή γνώμης  σχετικά με τις παραγγελίες.

10. Τι πρέπει κάνω αν παραλάβω ένα προϊόν που δεν δουλεύει όπως θα έπρεπε;

Προκειμένου να μπορέσουμε να δώσουμε την καλύτερη δυνατή λύση σε όποιο πρόβλημα προκύψει για εσάς, παρακαλούμε επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας καλώντας μας στο 22910 71508.

Ώρες Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00πμ - 17:00μμ και το Σάββατο 10:00πμ - 14:00μμ. 

Μεταβείτε στους όρους χρήσης για επιπλέον πληροφορίες για την πολιτική μας σχετικά με τις επιστροφές για προϊόντα που θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση.